"We few, we happy few, we band of brothers;
For he today that sheds his blood with me
Shall be my brother." (Henry V - W. Shakespeare)

少数であるとはいえ、われわれしあわせな少数は、兄弟の一団だ。
なぜなら、今日私とともに血を流すものは、私の兄弟となるからだ。

2011年1月23日日曜日

Fリーグレポート


浦安バルドラール 2x8 デウソン神戸

昨日の勝利が二位の対決のために大きいでした。 今見たばっかり。 大分が名古屋に勝った。 そして、府中が北海道と引き分けました。 でも、それは本当に関係ありません。 今のところ一番大事のは自分の試合に集中する事です。 それをしっかり出来たら、二位の目標が叶えます。

浦安はいつもすごい相手だと思います。 選手たちが若いと上手いです。 フットサルが綺麗です。サポーターがあつい、歌うと止まらない。 いつもチーム前に進める。 本当に尊敬します。 

でも、昨日は僕らの日でした。 全て入ってしまった。 攻撃と守備も。

僕にとってまた言葉に伝わない気持ちがいっぱいでした。今までの事を思い出したら、二試合連続先発に選ばれて、すごいう嬉しかった。 でも、その責任の重さも感じました。
たまに試合前の緊張と怖さが強すぎて集中が出来なくなる。 この世界に毎回結果を出さないとだめ。 この試合の後に状況は関係なく、自分の全てを冷たく評価される。 その時に神様に祈って、落ち着きました。 「マルコス、私の愛が条件が無い。」 

今までの僕の歩いてった道を知ってる人たちが分かってくれると思う。 
昨日の勝利あなた達に送る事が僕には最高の感動でした。 いつも応援してくれって心からありがとうございます。

今週動力倍にして、今シーズンやっと大分を倒すために頑張ります!
応援よろしくお願いします!

Always Together (^ _ ^)/

*サキちゃん! バナナケーキがすごいおいしかった! ありがとう!

Urayasu Bardral 2x8 Deução Kobe

Our last victory was a great leap to the race for the second place. I just heard that Oita had won their own game versus Nagoya and Fuchuu drew with Hokkaido, but it doesn't matter. We must stay focus in our own games. If we do this, for sure we will make it happen.

Urayasu is always a remarkable opponent. Good and young players and a clean futsal. Their supporters don't stop to push then foward. I really admire then. What a beautiful song they have!

But yesterday was our day, and things just happen for us like it was planned.

I can't describe how it feels. To be chosen as a starting member again. I mean, every single game is like a final for me. I feel like everytime I have to prove something. The pressure and the fear sometimes come so strong I can't even breath. But I prayed to God and He gave me the word I have nothing to prove to Him. And peace came.

Only the people who knows me and what I passed through can understand how important it is to me. I really wanna thank everyone who had supported me during this hard times.

This week we will work harder than before to finally beat Oita!

Always Together (^ _ ^)/


PS. Thank you Saki! The banana cake was wonderful!

1 件のコメント:

  1. 勝利おめでとう。ラファエル、マルコス共に活躍してうれしいです。最後まで戦おう!!

    返信削除

コメントを誠にありがとうございます。

Muito obrigado pelo seu comentário!

Thank you for your Comment!

:)