"We few, we happy few, we band of brothers;
For he today that sheds his blood with me
Shall be my brother." (Henry V - W. Shakespeare)

少数であるとはいえ、われわれしあわせな少数は、兄弟の一団だ。
なぜなら、今日私とともに血を流すものは、私の兄弟となるからだ。

2011年3月9日水曜日

ターミネーター Terminator

ブログダービーもう来てるよ!O(≧∇≦)O
でも、僕とミスターKの永遠の対決の話が皆飽きてるかもしれません。 フットサルはチームでやるスポーツですから、チームメートの話したらどうかな? やっぱり僕は一人で戦える訳ではない。
それでは、第一のキャラクターはうちのキラーアタッカーベッチーニョ選手です! デウソンのターミネーター!

The Blog Derby is coming! O(≧∇≦)O
But believe you all have been tired of the eternal and epic duel between me and mister K.
We know that futsal is a collective sport, so if it is something I cannot do alone what about to talk about my teamates? To fight against Kami, I am totally dependent on then to succed.
So, this time, I will present you our killer attacker: Betinho, Deução's Terminator!

0 件のコメント:

コメントを投稿

コメントを誠にありがとうございます。

Muito obrigado pelo seu comentário!

Thank you for your Comment!

:)