"We few, we happy few, we band of brothers;
For he today that sheds his blood with me
Shall be my brother." (Henry V - W. Shakespeare)

少数であるとはいえ、われわれしあわせな少数は、兄弟の一団だ。
なぜなら、今日私とともに血を流すものは、私の兄弟となるからだ。

2011年3月4日金曜日

PUMA CUP 2011

今日PUMA CUP 2010が始まりました。対戦相手はレオン福岡でした。 7-1で勝ちました。

グレーンアリーナが二コートに分けて見るとちょっと変な感じしました。 そして、PUMAのボール初めてを使ってやっぱり早いです。

Fリーグのチームの勝利は当たり前と思われるけれども、今日はその訳ではありませんでした。 僕たちの試合の前にエスポラーダ北海道がカフリンガと引き分けました。 そして、バサジィ大分がSWHに負けました。 びっくりしました。 やっぱり油断は禁物。 どんな相手来ても試合が最初から真面目にやらないとだめです。

今日の試合見に来てくれた人たちに感謝したいです。 金曜日でも、遠くからでもよく来てくれました。 心からありがとうございました。
あと神戸に残り2試合があります。

3月5日 土曜日1時15分 vs ペスカドーラ町田
3月6日 日曜日12時15分 vs NASPA

サポ席に人がいっぱい集めましょう!ぜひ応援に来てください。 TOGETHER WE ARE STRONG!
よろしくお願いします!



Today Puma Cup has started to us. Our first game was against Leon Fukuoka. We won by 7x1.

It was a little bit strange to see Green Arena splited in two courts.

Everybody expects that the F-League teams have to rule all the minor leagues teams. But it didn't happened. Just in the game before ours, Hokkaido had drew with Cafuringa and Vasagey Oita lose to SWH. It was a great lesson for all of us. We can't underestimate anyone. Anything can happen if you allow it to. So we have to face all the opponents seriously.

I would like to thank specially those, even on a friday, came to support us.

We still have two games remaning:
5th march 13:15 (Saturday): vs Pescadolla Machida
6th march 12:15 (Sunday): vs NASPA

If you are coming to Green Arena, please join our supporters corner. Let's be ONE inside and outside the court. Together we are STRONGER!

See you there!

1 件のコメント:

  1. 今日はサポ席、寂しかったです。
    町田と対戦中のナスパ四日市の方が多かった(^^:)

    でも、頑張って声を出しましたよ!

    今日は一人で行きましたが、明日、明後日は娘と応援に行けます。
    Fリーグ激突、負けられない戦い、サポも負けられません。
    頑張ります(^^)/~~

    返信削除

コメントを誠にありがとうございます。

Muito obrigado pelo seu comentário!

Thank you for your Comment!

:)